2 Temmuz 2009 Perşembe

Beynim Zonkluyor!

Yazmak için yol gitmek gerek diyen birileri varsa eğer, bir gün ona katılacağım. Birileri böyle söylemişse katıldığımı farzedin. Hatırlıyorum çünkü böyle bir şeyler. (Bknz: Yaz kızım.)

Yolculuk insanları düşündürüyor, mal gibi etrafına bakmak dışında, en mekanik fanatiği bile bir şeyler düşünmeye sevkediyor. O bir parmak kalınlığındaki camdan dışarıya bakarken, aklınıza olur olmadık şeyler doluyor...

Evet, evet fena değil.

Benimde aklıma bir sürü şeyler geldi Tospaam,. Yazayım dedim, yeltenemedim bile. Öyle yorgun, öyle bitkindim ki son günlerde... Elimi kaldırsam kalkmıyor, gözlerim ekrana bakmaktan ağrır hale geldilerdi. Az kaldı bir gün sonra, Staj'ın ilk izni geliyor haftasonu ile birlikte...

Yok artık öyle erken kalkmalar felan...

Lan bi de ben size yol boyunca gördüğüm o doğanın dünyayı ele geçirişi ile ilgili hikayeyi yazacaktım. Okuyacaktınız böyle, bilinçlenecektiniz. Hepiniz bi anda Grinpisçi kesilecektiniz. Yazacağım ama inşallah, böyle sıkış tıkış olmuyor.

Aralarda kaldım aralarda!
Beynim zonkluyor!..

Yazıcam ama lan... Valla bak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder