31 Temmuz 2009 Cuma

Kelimeler Dizdim Size

Kelimeler dizdim size
Boncuklar gibi..
Gelişigüzel, rengarenk
Ucuz kolyeler misali...

Yazmayacaktım. Sahi, öylesine geliverdi. Milleti gördüm yine bloguna yazmış. Özendim çocuklar gibi... Bizimki blog değil mi? Diye sordum kendime. Blog tabi be...

Günlerdir kendimi paralıyorum bir şeyler yazabilmek için. Tüm o boşluklarımı doldurmak için, yalnız yürüdüğüm yollarda süslü kelimeler düşünüp, etkileyicilik potansiyeli olan kelime ve cümleleri EBS'ye sokuyor, geçenler ve geçemeyenleri ayıklıyorum. (EBS: Etkileyicilik Belirleme Sınavı)

Tabi ki, burada yazılan tüm bu sözler tamamen, şu anda spontane çalışan bir beynin ürünüdür. Gerçek midir, değil midir bilemedim şimdi. Lakin uykusuz ve yorgun olduğu göz önünde bulundurulursa; Konudan sapmalar, başlıktan kaymalar, yerinde duramamalarla birlikte, kendiyle çelişen bir varlıkla karşılaşmış gibi hissederseniz eğer... Korkmayın.

O benim işte.

Kadınları hiç anlamıyorum. Ablayken, kardeşken, arkadaşken o kadar iyiler ki, o kadar içten, o kadar sevecenler ki... Sonra bir sevgiliniz oluyor ve onunda başkalarına karşı böyle olduğunu görüyorsunuz. Sonra sizinle kavga ediyorlar ve kendi dertlerinin çözümünü düşünemeden (!) başkalarının dertlerine deva oluyorlar.

Kabul ediyorum, kızlardan akıl alır, onlara danışırım. Durumu özetler, yardım beklerim. Çünkü; Ben... Kızları... An-la-mı-yo-rum.

Eh, anlayan birilerini bulup bir şeyler yapmaya çalışıyorum ama aşk desem, bir daha uğramaz kapıma. Birliktelik, belki... İkili ilişkiler felan, ürkütücü.

İşte böyleyim... Okur, okuyucu, takipçi, seyirci, gözlemci ve her neysen işte.

Dipnot: Bugün, dahi anlamındaki de'yi, teferruatlı durumlarda ayıramadığımı itiraf ettim. Güzel bir şey yaptığımı düşünüyorum. En azından kendimle barışık bi adam olayım dimi?

Dipnot'un Dibinden Bir Yerlerden: Şiir'i ve başlığı da yazıyı yazdıktan sonra ekledim. Uysun diye, uyduramadın diyen varsa yan gelsin artık...

Eklemezsem Olmayacağını Düşündüğüm Dipnot: Evet, boku çıktı. =)

Bu da eşantiyon olsun...

1 yorum:

  1. şş, pek sevgili kontum, biz bulucaz sana dila'yla birini. :P


    yok öyle buhranlar, bunalımlar.

    YanıtlaSil