27 Temmuz 2009 Pazartesi

Bela Mıknatısı

Tükürükte söndü sigara...

Bela mıknatısıyım ben. Nerede can sıkıcı şey varsa beni bulur, nerede abuk subuk adam varsa benim çevremde. Belki de benim lanetim bu? Önceleri, benim lanetim bir daha hiç, âşık olamamak diyordum ama... Bu daha kötü sanırım. Hiç bir zaman kötü arkadaşlarım olmadı, bana beddua edeceğini düşündüğüm birileri de yok ama neden?

Nerede hep gereksiz insanlar beni buluyor? Neden canımı sıkıyorlar? Neden lüzumsuz yere dünyamızın oksijenini tüketerek bize zarar veriyorlar? Neden Tahtakuruları kadar faydalılar?

Evet, bakmayın bana öyle çünkü sizde öylesiniz. Bende öyleyim, bazılarımız birbirini çekiyor, bazılarımızsa itiyoruz. Kutup meselesi N/N - N/S gibi...

Benim yörüngemde takılıyorsan, çekim sahama girdiysen veyahut bir kaza olupta yanıma yaklaştıysan. Kutubun bana uyacak arkadaş!..

Ters adamım ben...

Ve bir daha hiç yanmadı...

2 yorum: