8 Temmuz 2009 Çarşamba

Kurbağa Prenses ve Fikirler Diyarı

Her gece aynı terane, yazıyorum işte bak bu sefer. Kendimle savaştım ve kazandım. (Garip dimi?)

Ne yazacağımı bilemeden öyle, laf arasında geçiştirilen şeylerden böyle tadımlık bir şeyler karalayıvereyim dedim. Karalamakta pek demode olmaya başladı artık. Ne karalıyosun olm? Bal gibi klavye işte, neyine karalıyorsun?

Değişik fikirler geliyor bu aklımıza, çoğul eki kullandım evet, tek başıma bulmadım onca şeyi. Dostlarında katkısı oldu ama hayata geçirilecek projeler değiller. Kişisel olarak kullanımı olabilir, sonra tutarsa fikiri satarız diyoruz.

Ne gibi?

Misal, evcil hayvan olarak, öptüğünde prense ya da prensese dönüşen kurbağa... Nasıl ama ? Alıyosun öpüyosun. "Boş yok!" diye de reklamını yaptın mı tamamdır!

Çeşitli yastık fikirleri de var ama onlar tutar gibi, bu yüzden çalınmasın diye fikri yazmıyorum buraya. Değişik şeyler bulursam kaydederim yine.

Her gece bilgisayarın başına oturup, ha yazdım! ha yazıcam! Güzel bi de konu bulurum, yazarım uzun uzun! diyordum. Olmuyormuş a dost... Yazamıyormuş insan...

Kurbağa olayını bir deneyeyim, haber vericem size de... ;)

4 yorum:

  1. Başarılı... Çok sevdim bu yazıyı, belki de "olmadı" diyince oluyor bunu farkettim hı hı evet =)

    YanıtlaSil
  2. Başarılı derken? Benim her işim başarılı, hadi ordan... Eleştirmen mi kesildin başımıza. HIH! :P

    YanıtlaSil
  3. :O < şaşırdı böyle ağzı açık.. hıh sana =P

    YanıtlaSil
  4. Önce ben dedim, sana yok.

    YanıtlaSil