9 Temmuz 2009 Perşembe

İstiyorum!

" İsteklerimi karşılamazsanız, bu blog'u havaya uçururum! Tüm izleyicilerim, küçük parçalara ayrılır! "

Aaaaynen öyle!

Bu yazının konusu isteklerimle alakalı. Sizlerde bilin artık bunları, hani kimsenin bu istekleri karşılayabileceğinden değil de... Sizinde istediğinizden eminim. Sizin yerinize ben dile getireyim istedim. Evek, böyle istedim.

so let it be written
so let it be done!

Diyorum ve başlıyorum.
  • Örüğüm günde 1 cm (santim evet.) uzasın. Yeteri kadar uzayınca dursun, uzamasın.
  • Telefonlar dışa ses vermesin artık, herkes "sessiz" modda çalıştırsın telefonları. Kırolar sokak ortasında açmasınlar müziği..
  • Toplu taşıma araçlarındaki tanımadığım ve bugüne dek hiç görmediğim insanlar, kankaymışız gibi takılmasınlar
  • Sandman'le anlaşma yapalım, o benim uyku ihtiyacımı ortadan kaldırsın. Bende ona her ay belirli miktarda kurban sunayım.
  • R.A. Salvatore benle birlikte roman yazmak istediğini söylesin bana. Sklemeyeyim...
  • Hiç uğraşmadan Almanca öğreneyim.
  • R+ bana oturmaya gelsin. Oturup takılalım, kanka olalım.
  • İkoncanların hepsi küçültülüp 50x50 piksel yapılsın. Yollara saçılsınlar, millet üstüne bassın. Gökten prezervatif gibi yağsınlar..
  • Tim Burton'la birlikte çalışayım, Quentin Tarantino'nun yardımcı yönetmeni olayım. Birlikte filmler çekelim.
  • Mersin'de frp oynayan insanlar bulayım, birlikte campaign'e başlayıp Quest'ten quest'e akalım. Ben DM olmiyim.
  • Bir sürü param olsun, tek tek sayamayayım.
  • Bu bir sürü parayla, devasa bi ev alayım. Eve kütüphane yapmayayım, bütün Ekşi sözlük yazarlarını bi salona toplayıp orada maaşlı olarak çalıştırayım. Beni siteye girme zahmetinden kurtarsınlar.
  • Ceren'in dediği gibi; Biri bana gelsin ya da gelmesin, sktret.
  • Sevgilim olmadığı gibi ihtiyaç duymama huyumdan kurtulayım. Sevgili edineyim. (Evcil hayvan edinmek gibi dimi?)
  • Her gerilim filminde olduğu üzere (korku filmi değil onlar.) bir grup arkadaşımla, perili, öcülü, böcülü bi yere gidip kamp yapayım. Arkadaşlarım merak edip, etrafı araştırırken, ben aynı yoldan geri döneyim. Hiç kendimi kasıpta olaylara karışmayayım.
  • Blog'umda 14195491589158918 tane izleyici olsun. Hepsi bana tap tap diye tapsın.
  • Joulia Stepanova ile evleneyim. (R+ Sonne'nin klibindeki opera sanatçısı apla.)
  • Lila Downs'la beraber düet yapalım.
  • WotC'ta çalışayım. (O.o)
  • Teknik resim öğretmenimin, steve gibi çocuğu olsun.
  • Japonya'ya yerleşeyim.
  • Annem kendi kendime bunalımlara girmesin. İyileşsin bir de..
  • Üç nokta kaldırılsın, artık iki nokta olsun..
  • Lüzumsuz insanlar kendilerini direk silsinler msn'den, uğraştırmasınlar bizi. Yer kaplamasınlar..
  • Yeni isteklerim olduğunda bu liste kendini otomatik olarak yenilesin, ben düzenlemekle uğraşmayayım.
İşte bunları istiyorum. Ben üye olmadım ama sizinde böyle karın ağrılarınız varsa eğer, http://istiyor.us/ a girip takılabilirsiniz. Güzel yermiş, öyle duydum.

Bu yazının parçası; R+ / Ich Will

Joulia Stepanova

3 yorum:

  1. puahauha.
    biri bana gelsin. bua.

    maysıpeys ceren'i aşşaağlamasın yaz oraya bi de. yaz.

    YanıtlaSil
  2. Joulia Stepanova Bana gelsin.
    O da sensin.

    OHA :S

    YanıtlaSil
  3. Юлия Степанова красотка просто!Жаль чир её на просторах интернета почти не найти!

    YanıtlaSil