9 Temmuz 2009 Perşembe

Yeni Uygulama

Yeni bir uygulama başlattım, yerseniz. Yerseniz derken, uygularsanız diyeyim. Daha doğru, daha nazik, daha insancıl olur. Yerseniz biraz daha itici duruyor. Ama kullandım dimi? Kullandım evet.

Uygulamamızın olayı şu,

Ben Müzik eşliğinde yazan bir insanım. Her yazıda, beni körükleyen bir parça vardır mutlaka, önceden o parçadan bir kaç satır koyardım. Yazıya güzellik katsın diye, sonradan dedim ki, herkes anlamayabilir. İnsanız sonuçta... Ben; "Yazının Soundtrack'i ya da Cıngıl'ı" gibi bi olaya gitsem iyi olur dedim.

Beeyle, en aşağıya youtube, myspace gibin linkler veririm parçanın adını korum oraya. (Korum evet...) Sizde dinlerken yazıyı okursunuz.

Filmi 3D gözlükleri ile izlemek gibin bişiy bu. Bu aralar revaçta ya, takıyosun mavili kırmızılı gözlüğü. Bak öyle deyince aklıma Matrix geldi lan. Mavi ve Kırmızının olayı o mu ki lan? Eğer o'ysa ve ben yeni aydıysam, yorum atıp ezmeyin, küfrederim.

Uygulayın, mavi kırmızı farketmez. Her türlü veriyo ayarı bizim uygulama.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder