9 Temmuz 2009 Perşembe

Deliler Gibi

Deliler gibi...

Aha bu akşam deliler gibi yazacağım işte. Öyle böyle değil hemde, Ceren'le olan konuşmamızın ardından boşladığım gerçeğini bi yüzüme vurdu. Oha falan oldum... Öyle oldum işte.

Küfürden konuştuk bugün, benim utanmaz bir varlık olduğum aklına öyle kazınmış ki, sövmek isteyipte sövemedim diye utanınca, şaşırdı. Şaşırdı lan bildiğin, utanmaz mışım ben!?

Bi kere gördünüz mü benim iletimde küfürlü bişey? Şu yazılar içerisinde anaların bacıların havada uçuştuğunu bi kere gördünüz mü? Göremezsiniz, yazmıyorum çünkü. Ama bundan sonra yazıcam, hatta küfürlere yeni bir boyut kazandıracağım. Öyle esaslı söveceğim ki kıskanacaksınız küfretmeyi. Özendireceğim sizi, sigaraya başlatır gibi küfüre alıştıracağım.

Çok atar yapmış gibi mi durdum be? Öyle ama... Atar yaptım.

Bu arada, atar yaparken babamın telefonu çaldı. Fransızca çalıyor adamın telefonu! Şey müziği gibi... Şey gibi işte aburakoyi... Garipsedim, bende istedim o melodiden, gönderemedim telefonuma.

Ha bu arada, söz konusu telefondan açılmışken, o telefonu toplu taşıma araçlarında, insanların bir araya gelip sosyalleştiği mekanlarda sesi açıp müzik dinleyerek ÖKÜZlere iyi bir çemkireceğim.

ADAM OLUN LAN!

Önceden görmemiştiniz, bilmiyordunuz çekip çükünüzü kopardınız. Çüksüz kaldınız, hiç mi ders almadınız aburakoyi? Hala insanlıktan nasibini almamış gibi görgü fukaraları gibi davranmaktan vazgeçin.

Sigarayı bırakmak, uyuşturucudan kurtulmak için terapiler uyguluyorsunuz, dünya bi para döküyorsunuz. Biraz da şunların halini görüp, yardım dernekleri olarak mallıktan kurtarın insansıları (insan demiyorum bak dikkat et.) vatana millete kazandırın. Ne bileyim, telefonları makatlarına fitil olarak tatbik ettikten sonra, arayıp titreşimi yaşatın felan.

Anlarlar mı ki? Anlamazlar...

Evet, bu arada, deliler gibi yazıyorum dedim. Yazdım işte! Okuyun lan.

Yazının Soundtrack'i: Frankie Valley - Stay (Just a little Bit Longer)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder