11 Ağustos 2009 Salı

Scarface

Bazı dostlar vardır. Onlar sizin içinizi, ciğerinizi bilirler. Onlara yalan söyleyemez, numara yapamazsınız. Sizi olduğunuz gibi kabullenmişlerdir ve her türlü kötü huyunuza katlanırlar. Onların yanında kendinizi güvende hissedersiniz. Ve size bir şey olduğunda, onların yanınızda olacağını bilirsiniz.

Size güven ve sevgi verirler. Bu gibi şeylerin bir karşılığı olmaz.

Bazıları hep suskundur, bazıları ise çok konuşur. Yine de, sizde onları bu şekilde kabullenmişsinizdir. Onların sınırlarını bilirsiniz, tıpkı onların sizi bildiği gibi. Durmanız gereken yerde sizi uyarmazlar. Çünkü, o sınırı bildiğiniz için yaklaşmazsınız.

Bu dostlar, Mehmet Ali, Emre, Dali gibidirler. İşte Oğuzhan'da onlardan biri.

Gözümün önünde çeneni parçalamış, ayağa kalkıp bana gülme demiş olsan da. Aynı zamanda çenene dikiş atılırken, "Milletle scarface diye dalga geçiyorduk, şimdi biz scarface olduk iyi mi?" gibi geyiklerde yapsan da. Ameliyat öncesinde tıkanacağını bilsen bile hala gevezelik etsen de...

Sana ne diyebilirim ki?

Hadi Hacu Badem, dayan biraz. Kalk ayağa kırıklarından arın bir an önce. Ömür boyu seni saran telleri at üzerinden. Eline gitarını alıp gevezelik et. Sorun değil biz dinleriz seni.

Hadi Hacu Badem...

1 yorum:

  1. Nereye yazsam bilemedim, en başa yazayım dedim.

    Eskiyi okuyayım dedim, ama dayanamadım yarıda bıraktım =) Daha fazlasını görmek istemedim. Parmağım önceki yazıya tıklayamıyordu zaten. Mouse bile istemedi bunu.

    YanıtlaSil