26 Ağustos 2009 Çarşamba

Ben Dünyaya Âşığım

Farkettim ki, artık dünyevi şeylerle mutlu olabiliyorum. Yani, öyle duygusal bunalımlarım, can sıkıntılarım, aşk arayışlarım kalmadı pek. Mesela, iyi bir yemek beni çok mutlu ediyor. Yatağımdan, yastığımdan fazlasıyla memnunum ve uyuduğum her dakika, yatakta ayyaş kıvranışlarım beni çok mutlu ediyor. Ben dünyaya âşığım sanırım...

O aşk şarkılarının bir anlamı yok gibi sanki. Ne olmuş, onu sevdiysen? İtildiysen kendine sakla, unutulduysan ortalarda dur. Geride kalırsan, unutulursun. Yaşam seni boğuyorsa, intihar et. Ölümden korkuyorsan, yaşamaya çalış. Sevmiyorsan, söyle. Seviyorsan, haykır. Üzülüyorsan, belirt...

Yani, artık size öyle aşklı meşkli şeyler yazamayabilirim. Bu yüzden, bugünden önce de olduğu gibi bir beklentiniz olmasın. Rahat olun..

Seviyorsanız, seviyorsunuzdur. Özel bir şeyler olmasına gerek yok, bir nedene bile gerek yok.

Parçası: Bulutsuzluk Özlemi - Aşk Çok, Para Yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder