8 Ağustos 2009 Cumartesi

Nosferatu


"Merhaba...

Yüzüme bakmayın. Görmek istemezsiniz.. Maskem buralarda olacaktı."

Yeterince iyimser biriyim değil mi? Yani, kendi iğrençliğimi bile bir kenara atarak, yüzüme bakacak olanların iğrenmemesi için uğraşıyorum. Ve bunu yaparken, yüzümdeki maskeyi bir kenara atmak zorunda kalıyorum.

İşte, son zamanlarda dönüştüğüm şey bu. Ben bir Nosferatu'yum, her ne kadar size yakışıklı görünsem bile öyleyim. Çevresinde sadece ihtiyaçtan doğan birliktelikleri ve arkadaşlıkları olan, kendi muazzam çöplüğünde yaşayan ve bu çöplükten insanlara istediklerini sunan biri...

Bu şekilde olmanın getirdikleri konusunda bilgisi olanlar, ancak benim gibi olanlardır. Benim gibi olmayanlar ise yalnızca söylediklerime inanarak, başkalarını ve kendilerini kandırırlar. Ve, ben yalan olduğunu söyleyene kadar, söylediğim her söz gerçektir. Buna inanın...

Bütün günüm sizi izlemekle geçiyor, her birinizi takip ediyorum. Konuşmalarınızı dinliyor ve yorumlarınızı okuyorum. Burası sizin için revaçta olan bir yer değil. Bu yüzden, bu yazıyı okuyan bir kaç şanslı kişi, kendini özel hissedebilir. Çünkü onlar, maskenin altında yatan yüzün, ikinci bir maske olduğunu öğrenebilecek kadar şanslı olanlardır.

Benimle olan diyaloglarınızda, biraz daha ılımlı olmalısınız. Hiç bir zaman dinlemeden, saldırıya geçen biri olmadığım için sakin bir şekilde, sizi dinleyeceğimi bilmeniz sizi rahatlatır umarım. Yine de, kaybedecek hiç birşeyi olmayan, kendi başına buyruk küçük kızlar ya da genç erkekler gibi davranmaktan vazgeçin. Çünkü; bu şekilde davranan herkes geri dönüp tükürdüğü yeri yaladı.

Ve bu yazıyı okuyacak o az sayıdaki kişi için söyleyebileceğim tek bir şey var;

"Gördüğünüz şeyin gerçek olduğunu anlamak için beş duyunuzdan fazlasına ihtiyacınız olacak. "

Nosferatu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder