2 Haziran 2009 Salı

Gece Yarısı Bulantıları

Bulanıyorum...
Una bulanan tavuk gibi...
Kana bulanan zemin gibi...

Dünyanın bir yerlerindeyim, muhtemelen arka kısmına denk geliyor. Tarif edilemeyecek kadar karışık herşey... Sonra bulantılarım başlıyor, dünyanın sıcağıyla birlikte. Kusacak gibi oluyorum. Kusmaktan nefret ederim, nefret ettiğim hâlde yaparım. Galiba mazoşist'im...

Aslında, burada anlatmadığım bir çok şeyden haberiniz olsaydı. Hemfikir olurdunuz benimle... Oysa fikri bir, zikri bir biri değilim. Olamadım hiç... İçime attıklarım, tüm dünyanın tımarhanelerini dolduruyor. Bilemezsiniz, ah bilemezsiniz...

1'lerden ve 0'lardan oluşan yaşantımda, 0'ların ezici bir üstünlüğü var. 1'lerim az olsa da, yetinmeyi biliyorum aslında. Çalışıyor ve çabalıyorum... En azından deniyorum.

Çalışıyor
Çabalıyor
Deniyor
Beceremiyor
Yeniden çalışıyor
Yeniden çabalıyor
Yeniden Beceremiyorum
Sonra, 'Bulanıyorum...'

"Tuz yok mu ya!?"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder