1 Haziran 2009 Pazartesi

Cover Me With Death!

Dolu dolu bir gündü ama neye yarar, yarından sonra sınavların tepeme çökeceğini bildiğim zaman. Oturup çalışmak, defter kitap açmak şart oldu. Kalem tutmak şart oldu.

BEN!
Ders çalışmayan ben!
En derste uyuyan ben!
Sınavlara çalışmadan girip, yüksek not alan ben!
En iyi sunumların adamı!
En iyi çizer olan ben!
Sorduklarında; "Ne alttanı? Sende!" diyen ben!
En yetenekli öğrenci!
En becerikli iş elemanı!
En iyi Go-Kart Sürücüsü!
En kadınların istediği erkek tiplemesi!
En etkileyici!
En muhteşem!
En zeki!
En yakışıklı!
En kendini beğenmiş!
En alaycı!
En kibirli!
En duygulu!
Tanrı'nın en iyi yaratımı!
...
Olan BEN!

Ben; Bu hallere düşecek adam mıydım?

Cover Me With Death If I Should Ever Fail

6 yorum:

  1. daha sık yazman iyi oldu..devaammmm

    YanıtlaSil
  2. Kim olduğunuzu bilseydik, daha güzel olurdu efenim. =)

    YanıtlaSil
  3. ne önemi var bayım..takipçilerinizden biriyim herangi

    YanıtlaSil
  4. Olur mu ama öyle ? Gizli gizli, sinsi gibi... :P Nine sensen, özür dilerim. Değilsen, sinsi olma. Söyle adını! :P

    YanıtlaSil
  5. ne alaka sinsilikle!! öyle olsa hiç yazmazdım bişey.hem yazdıkta noldu? bir!! yazında dalga bile geçmişsin ama nese..ben okuyacamm yinede!!

    YanıtlaSil
  6. bir!! ? İki ? ?

    Noluyo ya :S :D / E bak takipçiysen eğer izleyiciler bölümü şey ettirdik size, sizde bir şeyler ediverin dimi ? :P

    Teşekkürler ama yinede XD

    YanıtlaSil