15 Aralık 2009 Salı

Mesafeli Olasılık Kızları

Sözüm size...

Beni biliyorsunuz. İşte tüm bu blog'tan, facebook'tan ya da hayat gibi başka yerlerden... Biliyorsunuz ya, yıllardır ilişki durumu "İlişkisi yok" bir insan olarak elbette kendimce platoniklerim vardır...

Hatta, sevdiğim o platonikler hepinizsiniz...
Hepinizi seviyorum ama söyleyemiyorum ben.
Her biriniz o kadar güzel, o kadar istediğim gibisiniz ki seçemiyorum ben.
İşte ben öyle...
Ben, Ceren'in gazıyla.. (çok içten yanmalı)
Ben Dila'nın aşkıyla.. (çok tercih belirten)
Ben, yalnızlığın kamçısıyla.. (çok hırpani oldu lan.)
Ben öylesine işte.. (çok umarsız)
Ben işte.. (çok boş)
Ben.. (çok tekil şahıs)

Çift olamadım anasını satayım...

Boşver giden gitsin…
Sen, bana hala meleksin güzel
Aşk böyledir hep biter,
Sen seversen adam gider.
Tut elimi, unutursun belki…
Gel öp, beni seversin belki…


Dipnot: Başlık için Cerenime en derinden çıkardığım kumlar gibi teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder