10 Aralık 2009 Perşembe

Chinese Sleep Chant and Fool's Pray

Kulaklarımdan akar oldu Coldplay ezgileri... Kusuyorum sağa sola notalarını, sesim Chris Martin gibi çıkmaya başladı. Elimde hayali bir çekiç, hayali duvarlara vuruyorum. Aşk doluyorum, seni göremesem de, o melodilerle boş yere dans ediyorum.

Nasıl olduğunu sorma bana. Öyle bir şey ki, tanrıya bağlı iplerimle bir kukla gibi kalabalık sokaklarda yürürken, öylesine bilemiyorum ki neler yapacağımı artık çıldırmak üzereyim. Gerçekten birini sevebilmeyi istemiyorum aslında, ki bu sen olsan bile, (ki aslında seninde kim olduğunu bilmiyorum) istediğim tek bir şey var o da bir şeylerin, birilerinin artık hayatımı çekip çevirmesine izin vermek...

Bu bir dost, bir arkadaş, bir sevgili, tanrı, şeytan, insan ya da küçük sevimli bir hayvan...

Ne olduğunun bir önemi yok ama artık her gün kendimi yatağa attığımda, yarın neler yapacağımı bilemeden, her gün eve geldiğimde yarım bırakacağım bir başka yazı istemiyorum. Tadına varamadan sayfalarını kapatmak zorunda kalacağım bir kitap ya da bir kaç bölüm izledikten sonra uyuklayacağım bir anime istemiyorum.

Bana biraz zorluk yarat, öyle bir zorluk ki Tanrım. Bu o sevimli, minik engellerinden biri olsun. Yıllardır etrafımda olmayan, maddiyata bağlı olmayan, hiç yanıma yaklaşmayan bir sevgili belki de... Kim olduğunun ne önemi var diyeceğim ama hiç tanımadığım ve tanımaya başlayacağım birileri olursa hiç fena olmaz.

Biliyorum, çok şey istiyorum Tanrım ama istemeye başladım bile, yıllardır yaptığım gibi yalnızca istemeye başladım. Ama uzun süredir böyle bir şey istemiyordum biliyorsun, hep aynı yerlerdeydi aklım, bu kez farklı diyorum ama belki de Coldplay gazıdır ne dersin? Ama gerçekten ilk defa, sevimli kelimesini bir yazımda çok fazla kez kullandım. Demek ki, gereğinden fazla şirinleşmeye başladım.

Eğer bana bir sevgili verirsen, kim bilir belki bende bir gün romantik komedi filmlerini sıkılarak değil de, yüzümde bir tebessümle izleyebilirim. Ya da insanlar gibi telefonumun tuşlarını mesaj yazarak aşındırabilirim. Kontöre gereğinden fazla para bağlayıp operatörleri zengin edebilirim...

Ah Tanrım, güzel tanrım.
Belki ufak tefek renkli gözlü...
Belki de uzun boylu ve esmer...
Ama hep zayıf, hep minik, hep sevimli...
Sevimli bir sevgili ile ödüllendirirsin,
Belki beni...
Eline çamuru alıp, ovup,
Belki yeni bir havva yaratırsın,
Ve benim için,
İçine bolca sevgi doldurursun.
Bir miktar kıskançlık,
Bir miktar hüzün,
Bir parça da kızgınlık...
Belki bana bir sevgili gönderirsin,
İstediğim gibi...

Not: Tanrım ama gerçekten istediğim gibi olsun. =)

If you’d only, if you’d only say “Yes”
Whether you will’s anybody’s guess
God, only God knows she won’t let me rest
But I’m just so tired of this loneliness
I’ve become so tired of this loneliness

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder