9 Mayıs 2009 Cumartesi

Uyumak İstemiyorum

Uyumak istemiyorum.

Belki bana deli dersiniz, bilmiyorum. Ama uyumak istemiyorum. Çünkü, sabah uyandığımda, pembe besili bir balina kadar mutlu olamıyorum. Çünkü, her uyanışımda o süreli günlerden birinin daha uçup gittiğini hatırlıyorum.

Çok az kaldı...

Belki de, geri döndüğümde ayak uydurup bir düzene oturtacağım herşeyi ve mutlu olacağım. Ama yinede her şey gibi bir öncekini hatırlatacak bana yarınlarım...

Yaşamadan, kötü olacağını düşündüğüm için mi kötü olacak yoksa hayat ilk defa beni şaşırtacak bir şeyler mi yapacak? Meçhul...

Kendimi tasmalanmış gibi hissedeceğim. Boynuna çipli tasma takılmış evcil bir Çita, kafasına estiğinde koşturamayacak yavaş bir çita! Yavaş bir çita olacağım!

Uyumak istemiyorum...

As your skin starts to scratch,
And wave yesterdays action goodbye.
Forget past indiscretions,
And stolen possessions,
You're high.
In the cold light of morning..

1 yorum:

  1. In the cold light

    Tomorrow
    Tomorrow
    Tomorrow


    Ben de uyanmak istemiyorum. Hep yarın oluyor..

    YanıtlaSil