12 Mayıs 2009 Salı

Dibine Dek Beyaz

Neden bilmiyorum ama sadece yazmış olmak için yazdığım bir yazı gibi geldi bana bu yazı. Öylesine boş sayfayı açıp boş boş bakıp, ne yazacağımı düşünmektense, hiç düşünmeden yazmak geldi içimden.

Anlık bir kararla, Blog'u açıp girişimi yaptım. Bembeyaz, tertemiz sayfaya gördüm. Ardından tuşlara basmaya başladım. Bastım, bastım bastım...

Karanlık hayatımızda, bembeyaz sayfalarla dolu defterler olduğu sürece, bir şeyler yolunda gidecek. Buna inanıyorum ve sizlerinde inanmanızı istiyorum. Beyazın büyüsünü hissetmenizi, yaklaşan geceye beyazlar giyerek çıkmanızı, doğan güneşin karanlığı sildiğini farketmenizi istiyorum.

Bilmiyorum, belki de çok şey istiyorumdur. Yine de, ne yazacağımı bilemediğim bu sayfada beyazlardan bahsediyorum. Aslında, daha fazlasını yazmak, size çok daha fazla şeyden bahsetmek isterdim. Fakat, gündoğdu ve benim uyumam gerek...

Vampir olmasam da, gün doğumunun hemen ardından uyumam gerektiğini biliyorum. Ve hepinize; "Günaydın" Diyorum...

Beyaz, beyaz..
Dibine dek beyaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder