8 Mayıs 2009 Cuma

Evrim

İnsan bir hayvandır...

Doğru. Fakat, kökeninde yatan gerçekleri reddetmek konusunda bazı insanların fazlasıyla ısrarcı olduğunu düşünüyorum. Hayvan olmadıklarını iddia etmek gibi bir takıntıları var...

Ben, bugüne dek Fotosentez ya da Kemosentez yaparak hayatını sürdüren bir insan görmedim. Buna rağmen, birilerine "hayvan" dediğinizde alınır. Bana bakmayın, ben alınmam...

Oysa, insan bir hayvan olarak bu dünyada evrimini tamamlamış olsa da, evrimin kökeninde yatan gerçek bu değil.

Darwin yalan söyledi!

Evrim böceklerle başlamıştır. Hayır, komik değil. Gerçek...

Her örümcek bir dokumacı, her karınca bir naim süleymanoğlu, her arı bir işçi, her salyangoz karavanıyla dünyayı gezen bir maceraperest, her uğurböceği sevimli bir çocuk, her sinek bir pilot'tur...

İnsanoğlunun 20. yüzyılda geliştirdiği özelliklerini, onlar yıllar önce bulmuştu. Bizlerse sadece onları taklit ettik...

3 yorum:

  1. "her sinek bir pilot'tur..."

    Bu sinek bir istisna efendim, kraliçe pilot. :W

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Hatasız genom olmaz, mutasyonumla sev beni demiş biri, doğrudur :D

    (dipnot: silinen yorumdan dolayı özür, bi yanlışlık oldu sanırsam)

    YanıtlaSil