12 Ocak 2010 Salı

Sokaklar Tekin Değil




~ Yapmam gerekipte yapmadığım onca şey için, özür dilemeyeceğim. Çünkü; Henüz ölmedim!

~ Oturdum, yattım, kalktım, aynı şeylerin tekrarını yaptım ama yapmam gerekenleri yapmadım. Çünkü, yapmam gerekenleri büyük bir zevkle yaptığımda, farkettim ki beklediğim karşılığı alamadım. Sonra kızdım, sıkıldım, ilhamı kaçtı dişlilerin...

~ 'Neden ben?' diye sorma ey seçtiğim, bil ki fazlan vardır.

~ Hani an gelir de istersin ya bir şeyler yapmayı, o anda tüm engeller, yorgunluk felan unutulur ya. 'Nasıl yakalamıştık, saçlarından baharı' hesaabı... Bir yakalayamadım o anı. Bi yakalarsam...


~ Sinemaya gitmek ve gitmemek konusunda kararsızlık içerisindeyim. Film seçememek ayrı bir dert, gidecek birilerini bulmak ondan daha büyük bir dert. Her yere herkesle gidilmiyor ki yahu.


~ "Bugün neler yaptın?" sorusunu soracağınız insan, muhtemelen dünyanın en çılgın insanı ya da aşırı ortamcı bi insan olmalı ki, sorduğunuzda sizlere farklı cevaplar versin. Çalışan, okuyan, boş yatan farketmez, insanlara bu soruyu sorupta, "Aynı" dışında cevaplar beklemek ne gariptir...

Monoton lan işte?!

~ Birine iyi bir şeyler dedikten sonra, hoop o kişinin bunu farketmeden (ya da farkederek, önemi yok.) size çok abuk bi laf etmesi kadar kötü bir şey yok. Bu aralar bunu çok sık yaşamaya başladım. Paha biçme kabiliyetim ne düşükmüş...


~ Buraya bir şeyler yazmak için cırmalıyorum. Aslında anlatmak istediğim çok fazla şey var ama gel gör ki, buraya yazıp ortalığı karıştırmak istemiyorum. Zaten yeterince karıştı (!) Ortalık! Bir de biz bulandırmayalım. Sakin olsun bizim yazımız.. Açsın laleler beyaz...


~ Sakin derken, Chuck Norris geldi aklıma. Ne alakaysa, herhalde daima sakin olduğu içindir bilmiyorum. Ha bir de, Google'a girip; "Google Chuck Norris" yazın ve "Kendimi Şanslı Hissediyorum" a tıklayın ve sonuca bakın xD Ölümcül... :D

~ Bırakın hikayeyi, denemeyi, güzel cümleler kurmayı. Artık, iki kelimeyi bir araya getiremez oldum. Şunca yazdığım cümlelerde, mutlaka eksiklik, yanlışlık göreceksiniz. Uyarmayın, sövmeyin, düzeleceğim umarım yakında.


~ Güzel işler başaranları görüyorum. Sonra takip etmeye başlıyorum ve farkediyorum ki, aslında değişiyormuş gibi görünen her şey aynı. Hiç bir değişim yok, başta güzel gelen bir çok şey gibi işte. Sonradan sıkıntı veriyor. Güncellenme yok arkadaş...


~ Teşekkürler! Facebook'ta yazılan, eklenen, izletilen onca boktan şeye rağmen, arada bir, ele güne macun etmeden, hoş şeyler paylaşan insanlar var. Sizlere teşekkürler! Biliyorum bir yerlerde yaşıyor ve benim gibi, bizim gibi düşünüyorsunuz. Onlardan olmadığımızı biliyorsunuz. Size teşekkürler!


~Kalbim kırıldı bugün, olsun ama en azından bir değişiklik oldu. Kendi kendine atacağına, bir süre acısın bakalım. Yabancı değil katili...

~ Dışarda... Seni... Gördüm... Beni... Sordun... Bakarken... Acıtıyordun... So-kak-lar-Hiç-Te-kin-De-ğil!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder