21 Ocak 2010 Perşembe

Dörtiki

4-2

Bu herhangi bir maddeyi takip etmeniz için yazılmış rakamlar dizisi değil. Hatta, herhangi birşeyin şifresi de değil. Çok gariptir ki, hayatta her an elimizin altında, gözümüzün önünde olan şeylerin üzerinde yer alan ve bugüne dek hiç görmediğimiz, zekice yerleştirilmiş küçük imgeler ve işaretlerden biri sadece. Usturamı elime alıp, jilet yerleştirmeye hazırlanırken, jiletin uçlarındaki rakamlardı. Başta anlam veremesem de, sonradan meraklanıp kırılmış diğer uca baktığımda, sıra belirttiğini farkettim.

Bu basit bile olsa, bunun gibi ne ayrıntıları kaçırıyoruz ya, ona yanıyorum.

Yeniden, Stealers Wheel parçaları eşliğinde tıraş olmaya başladım. Bu bana Rezervuar Köpekleri'nin bana kazandırdığı bir huy. Nedense, Tarantino'nun o mükemmel uyumunun bir başka örneği işte bu da...

Mos Def dinliyorum bunları yazarken. Şarkının adı; Supermagic... Şu Selda Bağcan'ın farkında olmadan düet yaptığı parça. Alttan alttan, "Nooğlur, nooğlur!" diye söylediği parça vardı ya, o işte. Ayrıca, elemanın parçaya besmele ile başlamasını da ayrı bi garipsedim. Parça Grammy'e adaydı en son, n'oldu hatırlamıyorum. Haberlerde kültür bakanlığı, Selda Bağcan'ı Grammy'e göndersin dediler de... Neler oldu, bitti bilmiyorum. Mos def sağolsun, Selda Bağcan'da dinlemiş olduk.

Extratruffle'ı blog listeme ekledim. Kendisi Blogger, Twitter, Facebook üçgeni içerisinde başarılı işler gerçekleştiren, denişik fotoları ve süpersonik yorumlarıyla insanı, bi acaibleştiren bir kimse. Kimse diyorum, çünkü kendini ne fotoğrafçı, ne yazar gibi tanıtıyor. Onun stili saçmalamak... En azından o buna, böyle diyor. Tam bi TN havasında, ne lawful, ne de kaotik... Bi garip, bi değişik.. Lakin tavsiye edilesi blog'una, benim blogumun sağ tarafında bulunan "Blog Listem" adlı kısımdan ulaşabilirsiniz...

Ee arada köprü görevi görüyorsak eğer, geçiş ücreti almak lazım :P

Gel gelelim, son günlerin boşluğa. Son 2 hafta içerisinde, geçirdiğim çok güzel bir gün dışında, hep aynıydım. Değişik şeyler yapmaya çalışsam bile başarılı olamıyorum, ta ki benimle birlikte başka bir şeyler yapmak isteyen birileri olana dek. Farkettim ki, insan kendi başına bi çeşitlilik, bi değişiklik yaratamıyor. Kendi kararlarını etkileyen başka faktörler olmadıkça, aynı şeyi tekrar edip duruyor. Sağolsun kendisi, bana güzel bir gün yaşattı. Aynı şekilde, ben ise her zamanki gibi elimden gelen için çabalayıp durdum. Tabii, sınav sonuçları henüz gelmedi =)

Msn'de herhangi bir aksiyon olmadığı takdirde, birileri ile konuşmuyorum artık. Bunda keyfine göre hareket eden mesincırımında etkisi yok değil tabi ama biraz da bende var. Belki de insanlar sıkıldı benimle konuşmaktan, ben farkında değilim. İşte, bir kez daha insanlar olmayınca günlerin ne kadar boş geçtiğini kavradım.. Murad, Tufan, Hazar.. Yetişin imdadıma.

Ama tüm bu yaşananların yanı sıra, insan bir şeyler yapmaya çalıştığı zaman başarısız oluyor gibi bir düşünce oluştu kafamda. Plansızlık en güzel plandır düşüncesini savunmuyorum ama beklentili olmamak gerek. Bir de insanın kendisi ile mutlu olması gibi bir şey söz konusu. Yine de yanında birilerini istiyor... :/ Olsun lan artık!

İnsanın bir hedefi varken, başarması daha kolay sanki. En azından, hedefi olmadan bir şeyler yapmaya çalışmaktan çok daha iyi gibi. O kadar batıkmışım ki, artık dünyanın en zor hedefini bile gözüm kapalı 12'den vurabilecekmişim gibi geliyor. Maddi bir şey değil tabi ki, manevi, duygusal bişey bu.

Facebook her geçen gün, daha fazla abuk adama kucağını açıyor. Ve bu abuk adamlar (ya da kadınlar, kızlar) her geçen gün daha fazla abuk şey yapıyor. Töbe estağfurullah, WH40k Orkları misali mantar gibi türüyor bunlar. Ve öyle bir özgüven var ki, bu herifler bişeye inanırsa oluyor sanki..

Bknz: Zottirik facebook grupları. (Bulamadım örnek napiyim.)

Her geçen gün korkuyorum. Sırf bunlar yüzünden... Bu herifler yüzünden... Kendi için çok nadiren dua eden biriyimdir. Dua etmekten ziyade, Tanrı ile dertleşmeyi severim. Artık Zombie Apocalypse olsun diye dua ediyorum. Sırf bu herifler yüzünden!

Yandık! Yandık! Bize okul, bize yol, bize hayat, etme ağam, nooolur! noolur! noolur! nolur! :S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder