21 Eylül 2009 Pazartesi

Arkadaki Adam




Anlatacak çok şeyim var, oysa yazacak hiç birşeyim yok. Kazmayı sallayıp, kürekle kaldırıp attığım sözcükler dağ olup yığıldılar önüme.

Büyük boşluğa düşerken, beni boğan herşeyden kaçarken bakmamıştım etrafıma, boşluğu saran örümcek ağlarına ve şeytanın sıcak kucağına. Yine de, her şeyiyle memnun edici. Karanlık odalar, yüzümü değiştirip, büken o renkli ışıklar, beynime tecavüz eden müzik, önümde dans eden başarısızlıklarım...

Geçmişimden gelen hayaletler yaşıyorum şimdi, onlarla mutluyum. Fakat onlarda uçup gidecekler, bedenimi eriterek, ruhuma dokunmadan. Mutluluk verecekler, kozamdan sıyırırken beni. Oysa, tüm o kelebeklerden farklı olarak, ben kırkayaklı çirkin bir yaratık olarak çıkacağım kozamdan, sonra ağaç kabukları ve kökleri delerek, mezar taşlarının altına sıkışacak ve kemiklerle beslenecek ve öldükten sonra bir melek gibi yükseleceğim, topraktan bir zombi rahatlığıyla çıkıp insanların arasına karışacağım.

Hepinizin yanında olacağım, sizlerle birlikte içecek ve eğlenecek, yanınızda yol alacak ve seyahat edeceğim. Gözlerinizdeki yaşları ben sileceğim, kollarımın üzerinde gideceksiniz hastalıklarınızdan kurtulmak için. Oysa hatırlanmayacağım, geride bir yüz olarak bilinçaltınıza yerleşip, eski bir hayalet olarak asılı kalacağım rüyalarınızda...

Fakat terkedilmeyecek, yalnız kalmayacağım. Her birinizin yanında olacağım ve farkedilmeyeceğim...

Görüyorsun ya, terkedilemem
Çünkü tek ben değilim olan
Aranızdayız...
Beslenerek, tecavüz ederek
Ve hepinizden gizlenmemiz gerek
Hepinizden...


Korn with Disturbed - Forsaken

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder